Sockerchock!

Jag börjar nästan fundera på om jag har ett otrevligt litet foster i min livmoder. Idag när jag var på affären köpte jag fyra 1,5-litersflaskor med julmust, FEM paket kolasnören, ett sexpack Mars (glass) och ferarribilar! Okej, jag är nog inte med barn, jag önskar typ att jag var det så jag kunde ha något att skylla mitt ohyggliga sug på socker på. Jag är inte ens speciellt förtjust i socker och godis. Jag hoppas det går över snart.

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har legat i sängen rätt länge, spelat tetris och lyssnat på musik. Och just ja, ikväll såg jag Avatar för första gången. Som jag anade så var det inte en film som föll mig i smaken. Jag hatar skitdyra monsterproduktioner till filmer som ska vara lite roliga, romantiska, innehålla ett låååångt krig och ha ett "vackert budskap". Jävla pretentiöst dravel är vad det är och jag hatar det. Men den fick ett plus för att den hade så vackra landskap. Jag skulle vilja på på avatarplaneten.

Trots min överkonsumtion av socker är jag dödstrött. Jag ska sova riktigt gott i natt (hoppas jag). Jag är ledig i morgon men jag ska försöka komma upp i tid ändå. Skulle kanske ta och göra mina seminarieuppgifter till onsdag och fredag så de är klara. Kommer jag lyckas? Stay tuned hiphopers, stay tuned (det var från filmen Warriors tror jag)! God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0