Oops!

Det råkade bli en liten utång igår. Innan bion gick vi till Pitchers för ett glas vin, som för övrigt var supergott. Maria var taggad som fan på att gå ut så hon lyckades övertala mig och Michaela att följa med på Etage efter bion. Jag var inte så svårövertalad men Michaela som var bakis som ett djur följde lite motvilligt med till slut. Filmen, The Social Network, var helt okej. Till min stora förtjusning var det Trent Reznor från Nine Inch Nails som gjort musiken till filmen. Han gör så sexig musik, till och med Michaela tyckte det! Nu ligger jag och lysnar på soundtracket på allas vår älskade spotify och dricker en iskall cola light.

Men åter till Etage: Michaela gick hem ganska tidigt men jag och Maria stannade tappert kvar och dansade hela kvällen. Vi drack vin på Etage också, det var ljummet och skitäckligt, så pluspoäng till Pitchers. Det var ganska bra musik igår faktiskt. Vi dansade hela tiden. Ett tag fick jag och Maria ragg till och med! Det var en kille från Littauen som raggade upp oss på dansgolvet. Jag har för mig att jag tyckte att han var ganska söt, typ som en halvgay bloggare, men Maria tyckte inte det. Han var väldigt pimpig i alla fall. Det var kul. Förresten hade jag nästan inget smink, inte ens maskara(!!!). Jag har aldrig gått på krogen utan maskara förut, jag kände mig naken.. Jag hade inte ens parfym..

Efter Etage GICK vi hem till Bojsen. Jag hade alldeles för höga klackar för att gå så långt. Jag tog två välbehövda pauser, det var mysigt för det var väldigt stjärnklart så jag lade/satte mig och kollade på himlen. Jag älskar stjärnor, de är så vackra. Jag gick i alla fall hem till Johan och såg en film som inte var så bra. Han somnade efter typ halva så jag såg klart den och sen gick jag hem. Kom hem fem i morse, ungefär som igår efter att jag jobbat på kåren. Vaknade av ett sms som handlade om mat när jag var mitt uppe i en dröm om mat. Hur coolt var inte det?

Idag ska jag städa för det gjorde jag aldrig igår, sen ska jag bli bjuden på mat (av en kille). Jag minns förut när Maria sa att hon bara hört mig äta köttfärssås, fiskpinnar eller mat som någon kille lagat åt mig. Det stämmer fortfarande ganska bra. Jag är ingen mästerkock. Dessutom får jag alltid panik när jag lagar mat. Jag och Björn kunde inte laga mat ihop för jag blev stressad och panikslagen och galen så han blev lite rädd. Det ska bli spännande att se hur det går i kväll.

Oj vilket långt inlägg! Sorry! Nu ska jag göra en macka och se till att få något gjort. Ha en bra söndag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0