Nätdejting

Michaela Ericzén aka kvinnan med dåligt inflytande har idag fått mig att gå med i en dejtingsida på internet. Och nej, det är inget skämt! Jag är alltså en pateisk själ som söker lyckan på internet. Hitills har jag blivit brutalt nätvåldtagen av en 44-åring som vill att jag ska göra praktik på hans PR-byrå och suga på mina bröst (han ville göra mer saker också men de ar så äckliga så de vill jag helst inte skriva om), jag har fått en hel del mail från andra 40plusare och en flirt från en snygg kille från Sthlm. Jag hoppas jag inte blir lika beroende av denna sida som Michaela är för jag kan träffa folk i verkligheten! Det är lite roligt dock för folk är så......olika? En av killarna (alltså ingen av de som är 40+) som jag skriver med kommer från Falun och verkar vara riktigt skillad på gitarr.

Idag har jag skrivit klar min första uppsatts, klätt julgranen och julpyntat och ätit upp min sista köttfärssås. Jag har dessutom handlat mat. Det var extrapris på fläskfilé så jag köpte ett kilo för 52 kronor. I morgon ska jag äta fläskfilé med potatisgratäng och grönpepparsås. Smaskens smaskens! Vi får även tillökning i morgon av en liten Lasse W. Vi kommer vara kattakter ändå till på tisdag. Jag är nervös. Tänk om Lasse bajsar jättemycket eller tar sönder saker. Då kommer vi bli ovänner. Förresten när jag skulle "putsa" bort fettet från köttet innan jag frös in det tog jag bort hur mycket kött som helst. Jag antar att det är ungeför 600 gram kvar eller något men skit samma. Jag är ingen expert på kött.

Just nu sitter jag och Michaela och lanar. Det är dött på nätdejtingfronten. Jag känner mig bortglömd och ensam.. Antar att det är dags för sången snart. Bilder på vår fina julgran får ni i morgon.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0