Jag har gjort det igen!

Insåg precis att jag anmält mig till fel jävla tenta! Hur ska man veta vilken som är vilken när det finns två rutor och en text precis över båda två som säger "anmäl dig till tenta på distans"? Jag tryckte så klart i fel ruta och kom ihåg ikväll, dagen innan(!!!) att jag var tvungen att kolla upp det. Det är inte sant.. Nu missar jag alltså tentan i morgon. Har dock skrivit ett mail till läraren och frågat hur jag ska ta mig till. Det brukar ju kunna lösa sig sånt här.

Jag har i alla fall läst ut boken vi ska läsa till på fredag. Nu ska jag lägga mig i sängen och se filmen. Boken var riktigt bra, men lite obehaglig. The narrator (alltså berättaren) är en psyco-biatch och jag tror att hon är lesbisk. Det ska bli spännande att se om filmen är lika bra som boken.

I morgon ska jag handla mat, plugga och se Paranormal Activity, jag hatar att jag ska se den. Som jag har kämpat för att undvika den! Efteråt ska jag i alla fall få mat och dryck av en KILLE. Mycket lyxigt! Jag älskar killar som bjuder på mat. Förresten ringde en kille jag umgick med i somras idag när jag åt säsongens första lussebulle. Det var väldigt länge sen jag pratade med honom och han är alltid lika rolig.

Nu längtar jag till på fredag för då ska jag på ett seminarie och prata om boken jag läste (Notes on a scandal) och sen ett seminarie som jag gjorde uppgiften till redan i tisdags. Det finns faktiskt några roliga kurser denna termin. Nej jag ska ta och se filmen nu så jag får sova. Jag är skittrött trots att jag sov som en stock hur länge som helst i natt. Så god natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0