Herrbesök

Klockan nio i morse ringde det på dörren och utanför stod han. Den snygga killen jag hejade på igår! Herrbesök klockan nio på morgonen borde vara underbart, men det är det inte. Nu har de satt igång betongborren. Det känns som att min själv vill pressa sig ut ur kroppen och försvinna. Förbannade oljud! Det är dessutom två killar här, en till mig och en till Maria. Så passande!

Jag hann med en hel del innan sängen kallade igår. Först filade jag på det sista på texten vi ska översätta till seminariet i eftermiddag, sen läste jag två short stories till och sist men inte minst bokade jag hemresa till jul. Jag åker upp redan på torsdagen den 16:e. Can't wait! Det är mindre än en månad kvar ju.

Nu ska jag se till att läsa lite så jag hinner plugga till tentan som vi har i morgon också. Den enda kursen som jag gillar denna termin är litteraturkursen. Nog för att jag inte förstår allt jag läser men det är ganska kul att läsa ändå. Lite iste till frukost och sen är jag fit for fight. Det blir nog en rejälare frulle sen när jag vaknat till också, men för stunden får lite avslagen cola light och ett glas iste duga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0