Dåliga ögon?

Jag måste tyvär dedikera ett inlägg till mina till synes ganska bra ögon men som när de kommer till användning tenderar att aggera annorlunda. Idag skulle jag och Mary gå till Willys. Det var ganska mörkt ute och det kom ett gäng unga killar med två vita saker mellan sig. Instinktivt fruktade jag för mitt liv då jag snabbt insåg att de hade två kamphundar med sig. När vi kom närmre förstod jag att kamphundarna var en willyskasse och en shih tzu. Men kolla likheten då! På avstånd i mörker kan man aldrig vara riktigt säker.

 

Mina ögon tenderar också att imitera Niagarafallen då jag ser en sorglig film eller lyssnar på vacker musik. Jag och min kära sambo såg My Sisters Keeper i kväll. Den handlade om en flicka som får cancer och hennes föräldrar genmanipulerar ett nytt barn som ska kunna transplantera organ och saker till cancerungen, men donatorungen vill till slut ha rätt att bestämma över sin egen kropp och sluta donera till syster, och intrigerna tätnar. Filmen var riktigt fin faktiskt. Jag grät vid flera tillfällen, på slutet var jag tvungen att kämpa för att inte avge märkliga ljud så Maria skulle mobba mig för att jag är en pussy..

 

Nu ska jag plugga en massa och försöka somna i någorlunda tid så jag orkar upp i morgon. Jag har en halv bok att läsa ut. Jag måste till slut erkänna att den är tråkig även då jag tyckte den var charmig ett tag från början. Kajsa & co vinner. BOKEN SUGER!

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0