Älsklista

Eftersom jag skrev massa saker som jag hatar igår tycker jag att det skulle passa ganska bra att skriva ner saker som jag älskar också, för jag kanske har mycket hat, men jag har ännu mer älsk.

Här är min älsklista:

  • (mat) popcorn, sås, kyckling men inte rå, pasta, glass, kolasnören, ost, salt m.m.
  • Cola light, champis, vitamin well
  • Baileys, Bacardi Breezer, mjölkdrinkar
  • Musik
  • Film
  • Att shoppa
  • Blommor
  • Julen
  • Inredning
  • Min spegel
  • Mina kompisar och min familj
  • Repeatfunktionen (både på musik, mat, film och killar)
  • Att sova
  • Att få/ge presenter
  • Att bada
  • Rymdfenomen (typ norrsken, regnbågar, kometer, stjärnfall)
  • Stjärnhimmlen
  • Färg
  • Killar med långt hår
  • Att festa
Jag älskar mycket annat också men jag orkar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0