Action på KULT i kväll

I kväll hände det som inte får hända. Larmet gick när vi såg film på KULT. Först och främst har jag tappat min kortkod så jag kom inte in. Som tur var hade jag skrivit upp den på en post it-lapp och satt upp på anslagstavlan hemma och Maria hittade den så vi kom in till slut. Sen hände det ofattbara!En bit in i filmen kom en securitaskille och sa att larmet gått och ville ha tag på den ansvarige. Det var jag. Nu har jag kostat högskolan ett par tusen kronor. Känns gött (not)! Som tur var så var vakten både trevlig och söt och han var inte arg alls.

Det var bara jag, Michaela, Kill Bill och ett av mina favoritblåbär Maria Pettersson som såg Metropia. Michaela, som jag trodde skulle tycka att filmen var ganska tråkigt, fullkomligt älskade den. Jag blev så glad när hon sa det. Vi pratade om den hela vägen hem till Bojsen. Jag hoppas att Maria och Kill Bill också gillade den.


Nu ska jag käka upp min tunnbrödsmacka  (tunnbröd alltså inte mjukt tunnbröd som folk tror här) och dricka upp min saft som jag köpte igår. Den är skitgod, smultron någonting är det och den var billig, ett riktigt kap. Sen ska jag ta en dusch och gå och lägga mig tror jag. Jag är ganska trött. Funderade på att se en till film men jag tror inte jag orkar. I morgon blir det tenta. Önska mig lycka till!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0