Sex and the city 2 och nya Hollywoodfruar

Denna dag startade som sagt väldigt tidigt. Alldeles för tidigt för min del tydligen. Jag somnade efter att jag och Michaela pluggat klart, sov säkert två och en halv timma. Låg i soffan hela eftermiddagen, helt slut. Jag åkte dessutom inte till mötet i Borlänge. Det blev så snävt om tid så jag kollade på Unga mödrar i stället, och Familjen Annorlunda. Jag tror nästan att jag vill ha två barn i stället för ett. Det kommer ha så tråkigt när vi åker till nöjesparker i Tyskland och Danmark. Man behöver någon att åka bergochdalbana med.

Nu sitter jag och kollar på The making of Sex and the city (typ). Fan vad jag längtar till bion på fredag! Tidigare var det Norska Hollywoodfruar det var riktigt kul faktiskt. Jag vill också vara en Hollywoodfru. Ska snart gå och lägga mig. Tror inte jag lagt mig så här tidigt sen jag började här ungefär men jag är riktigt trött. Dessutom ska jag upp tidigt så jag hinner till seminariet i morn. Börjar klockan 09.00. Jag hoppas verkligen att det inte regnar för jag ska cykla. Sen ska jag cykla ner till stan och köpa en flarra baja päron till bussen på onsdag. Eftermiddagen kommer jag nog spendera med att skriva en stadga till Kult. Roligt? NEJ! Jag riktigt längtar till middagen i morn i alla fall. Jag ska köpa kykling och steka med grönsaker och kantarell och cognacscreme fraiche. Har ätit korv och makaroner de senaste dagarna. Det var gott första gången men nu är jag riktigt less på det, speciellt lukten av stekt korv.



Nej, sängen nu.
God natt!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0