Tidig morgon

Vaknade 07.45 idag och cyklade iväg till ungdomsmottagningen. Jag som var bombsäker på att jag skulle få mina gamla vanliga p-piller är nu tvungen att byta till mini-piller. Känns inte allt för trevligt. För det första kan jag få massa dumma blödningar första tiden, med lite tur kommer dock jag inte ha mens lika ofta, men det känns också drygt för då vet jag ju aldrig när den kommer. Jag är kass på att känna på mig sånt. Kommer säkert få värsta hormonrubbningarna också. Barnmorskan var i alla fall trevlig. Jag fick jättemånga kondomer, hon sa att jag "måste träna på att använda dem" haha! Gulligt.

Nu kommer snart Michaela förbi för att vi ska göra seminarieuppgiften om Sex and the city. Det är strålande solsken ute men fortfarande iskallt. Jag hoppas det blir varmare sen för jag vill ligga ute och sola. Ska dessutom på nån bajsträff i Borlänge klockan 17.00-19.00. Ska dessutom åka bil dit tror jag med en kille från kåren. Hade i och för sig inte kunnat åka buss för jag har inga pengar. Fan vad tattigt, har inte ens råd att åka buss..

Nu ska jag käka lite frukost. Hade gärna gjort mig en västerbottenostomelett men äggen är slut så jag gör en varm macka i stället.

Ha en bra dag!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0