Star Wars

I kväll har jag haft den ultimata onsdagskvällen. Jag, Michaela och Maria har sett Star Wars episode II - Attac of the Clones. Couldn't ask for more. Nu har jag sett de två första, kommer eventuellt se episod 3 i morn. Michaela passade på att briljera lite också, hon kan saker om planeter! Jag blir alltid lika mållös när Michaela kommer med massa kuriosa om oväntade saker. Jag gillar det.



Var på möte om Kult idag. Jag har nog tagit mig lite vatten över huvudet. Med tanke på att jag ska läsa 45hp nästa termin kommer det nog bli lite körigt med att starta upp detta. Det kommer nog att bli kul med filmvisningar och skit men jag ska tydligen vara med på stomöten och massa annat kårtjosan. Jag fattade inte ett skit på mötet idag, men som tur är får jag lite hjälp i början. Linnea Karlsson - ordförande i Kult. Klingar ganska fint faktiskt. Fösarmötet var lite mer lättbegripligt. Det kommer nog bli två roliga veckor där i början av hösten. Jag ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag sova. Jag tror att jag skippar lektionen i morn. Den kommer handla om samma som förra fast vi kommer att kolla på andra serier. Känns ganska onödigt. Jag och Michaela ska göra två seminarieuppgifter i stället. Jag funderar också på vad mitt arbete ska handla om. Antingen Adidas eller så ska jag analysera någon film eller serie. Kommer nog bli intressant och kul, men skitsvårt verkligen.

jag hittade förresten en liten lapp som Elin lämnat i min väska innan hon åkte. Jag blev glad när jag hittade den! Saknar henne lite redan, men vi ses snart igen. Det är bara typ två-tre veckor kvar till vi åker hem nu. Fick reda på idag att jag kanske måste ta tåg hem. Känns ju jävligt drygt nu när jag ställt in mig på att få åka bil, men det kan inte hjälpas.

Nej nu ser sängen väldigt lockande ut.
God natt världen!
Pu & kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0