Snoozn (som det skulle ha uttalats i Övik, alltså utan e)

God morgon/förmiddag! Väckaren ringde 10.00 (eller sex minuter innan egentligen för min klocka går fel för att jag ska vara i tid) men jag snoozade en timma. Lite ovärt tycker kanske du, jag håller med fullständigt. Har precis avnjutit en halv frökuse och ett glas äckelpäckel (c-vitaminbrus med blåbärssmak) funderar på en halv grapefrukt också men jag känner mig ganska mätt så jag sparar nog den till efter gymmet. Bajsade nyss för första gången på tre dagar. Märktes att det var ett tag sen. Jag hade lite på lager om man säger så, hahaha. Nu hoppas jag för Marias skull att hon lyser mitt råd och inte gå in på toan på ett tag.

Drömde inga mardrömmar i natt. Däremot drömde jag nåt kul, minns inte vad det var med met var roliga människor med, Lina Sellgren och company tror jag. Jag saknar Fina-Lina. Fick ett skitroligt MMS av en tjejkompis i morse. Det var nästan en nakenbild (WOHO!) men det roliga var att hon hade blåmärken över hela kroppen. Hade tydligen gått hett till med en mattpiska i helgen.


OBS: För er som hunnit läsa att min mamma har en kk så menade jag att hon ska ha FF. Min mamma är alltså inte otrogen mot sin man sen typ 40 år (min pappa) utan hon kommer att vara ensam hemma, FF.

Jag upptäckte nyss att jag för andra gången i mitt liv kan göra armhävningar och jag är mycket stolt. De kanske inte var de djupaste armhävningarna men jag klarade några stycken utan att stå på knä och det har bara hänt en gång förut. Nu ska jag snart upp till gymmet. Det blir inte så mycket mage och rygg, nog för att jag inte brukar göra det annars heller och speciellt inte rygg. Ska ju faktiskt på core-pass i kväll och där är det bara mage och rygg. I morn får jag se om jag hinner till gymmet. Ska tvätta direkt efter skolan, men jag kanske hinner med en vända på kvällen.

Ha en bra dag. Det ska jag ha, med fattigmat: fiskpinnar och potatismos. Mina framtida barn kommer aldrig få äta det för jag kommer föräta mig på det så fruktansvärt under min skolgång. Är redan skitless på det. Dessutom smakade en av mina fiskpinnar fisk senast jag åt det. Det var inte så gott. Jag gillar bara paneringen och potatismoset.

Auf wiedesehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0