Skolkarn...

Jag försov mig idag. Eller rättare sagt, jag orkade inte kliva upp så jag skippade lektionen och planerar istället att läsa boken som hörde till. Sov ut i morse sen blev det ett gympass. I morn blir det skola(!) sen ett gympass direkt efter och ett gympass på kvällen. Skönt eftersom jag inte kommer kunna träna i helgen när Elin är här. Bara tre dagar till hon kommer nu. Can't wait!

Resten av dagen har jag spenderat framför datorn och tvn. Tisdagskvällerna på femman är inte pjåkiga de. Tyvärr är jag jättetrött nu så jag är tråkig och lägger mig. Har ändå inte så mycket på hjärtat, förutom att jag är kär! Eller kär är kanske att ta i. Men bestatt i alla fall.. Jag brukar bli sån, det är lite jobbigt. Har dessutom ingått en pakt med Maria och Michaela. Om vi är singlar nästa jul tänker vi ta livet av oss. Jag satsar just nu på lågvattenmärken, jag behöver inte vara kär i någon, bara tillsammans med någon. Hojta till om du är frivillig!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0