SATC2

Igår var vi äntligen på Sex and the city 2. Jag gillade den. Skrattade mycket, grät lite också. Tvåan var mycket roligare än ettan, ettan var lite mer seriös och dramatisk. Efter bion blev det en sväng på kåren, såg två snygga killar. Michaela sa till en av dem att jag ville ligga med honom, som tur var såg jag inte honom på resten av kvällen. Han kanske blev rädd och gick hem. Jag var typ nykter (det var inte Michaela), sen cyklade jag och Johan hem till honom och såg Beerfest, rolig film men jag var riktigt skittrött så jag tror jag missade en liten del på slutet. Kom hem efter fem i morse nån gång och sov nästan till 14.00. Vi pratade förresten om tacos i natt och jag blev skitsugen på det och eftersom jag har massa grönsaker i kylskåpet ska jag köpa lite köttfärs och grejer och göra tacos ikväll. Det var länge sen jag åt det.

I kväll är det ju dessutom Eurovision Song Contest och det tänker jag titta på. Förra året köpte jag ju till och med skivan. Det kanske är lite töntigt men jag gillar vissa låtar. Förra året gillade jag Rysslands och Frankrikes, vi får se vilka jag gillar i år. By the way så är Frankrikes bidrag från förra året en av de pinsamma låtarna på min ipod (nu har jag dock lagt in massa absolute danceskivor på den och de är fan så mycket värre.

Mitt rum ser verkligen förjävligt ut. Känner att jag måste städa lite nu. På söndag blir det nog en ordentlig storstädning av hela läggan så det är fint när vi kommer tillbaka efter sommaren. Det är ju bara en vecka och två dagar till jag åker upp till Övik nu. LÄNGTAR! Men å andra sidan kommer det bli ganska tråkigt att inte få träffa alla här nere på hela sommaren. På tal om att inte träffa någon på länge, Michaela har åkt hem till Västerås. Det här blir första helgen på länge som hon inte sitter här och knaprar i sig chips med dipp och dricker cola. Saknar henne lite redan. Jag saknar mamma och pappa också. Jag har dessutom kommit på att det alltid är jag som ringer hem till mamma och pappa. De ringer nästan aldrig mig, eller pappa gör det ibland men inte mamma så ofta! Känner mig måttligt älskad..

Här är en bild på min underbara cesarsallad förresten. Så FRUKTANSVÄRT GOD!


Nej nu måste jag snabbstäda mitt rum och vardagsrummet och sen köpa köttfärs.
Take care now.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0