Fääääärdiiiig!

Äntligen klar med tentan. Skrev klar sista frågan klockan elva ikväll och nu är den inlämnad. Den är ju inte så bra, men som vanligt har jag fått med några roliga kommentarer. En involverade shopping, en annan "acid in the face" och en tredje "thug slang". Ska bli väääääldigt spännande att se om jag klarar den eller om det blir mitt första fail som det så fint heter på engelska. Michaela den stackars tösen har sista frågan kvar. Det är dessutom VÄLDIGT typiskt att jag inte läser ett skit under kursens gång sen när jag sitter här med tentan och är tvungen att läsa så inser jag hur intressant det faktiskt är. Jag ska nog ta med mig några kursböcker hem över sommaren. Det skulle ju se ganska coolt ut att ligga på stranden och läsa Intercultural Communication i stället för Elle eller Veckans NU.

I morn ska jag sova ut, sen ska jag gå till återvinningsstationen med kartong, plast och metall. På eftermiddagen blir det pilates och ett gymmpass. Jag skulle förresten spejsa till det lite idag och vara lite ninja när Mary och Mikey satt i vardagsrummet så jag smög till köket sen gjorde jag en volt (läs misslyckad kullerbytta) genom hallen och gömma mig vid Marias dörr. Slog ryggen som fan men det såg tydligen coolt ut så lite smärta var det värt. Det blir nog pinsamt att gå till gymmet också för jag har en siamesisk tvillingsfinne på hakan. Skyller denna på mensen. Något mer jag tänker skylla på mens och hormoner är att jag idag satt och lyssnade på Dire Straits, Jimi Hendrix, Beatles och Pink Floyd och jag grät seriöst till varenda låt. Så fort jag lyssnade till texten eller om det var ett bra gitarrsolo grät jag som en jävla tönt. Kände mig riktigt patetisk.

Nu är jag riktigt skittrött. Tänkte lyssna på lite Bullshit FM innan jag slocknar men det kan jag glömma. I morn ska jag dessutom fixa internet. Har fått surfa på grannens hela helgen och det suger apballe så jag hoppas det fixar sig i morn.

Nu somnar jag så det så.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0