ELIN!

Nu är det inte länge till Elin kommer. Fan vad kul vi ska ha i morn, först bjuder födelsedagsbarnet Maria på tårta och sen blir det utgång för första gången på vad som känns som en hel evighet. Idag har jag städat lägenheten så det är rent när Elin kommer. I övrigt har jag suttit på spotify och lyssnat på musik HELA dagen. Fick dessutom hjälp att fixa så jag kan ta del av andras listor på spotify. Intressant att se vad folk lyssnar på. Jag blev lite extra kär i Kill Bill för han hade en lista med klassisk musik, sen hittade jag en kille från Övik som hade en lista med jazz. Jag gillar killar som lyssnar på sånt, vet inte varför. Eller jo, det känns ganska sofistikerat, typ som att de sitter hemma vid en brasa på kvällarna och dricker en god cognac och njuter av musiken. Jag gillare. Hittade massa andra bra spellistor också. En bra lista med låtar från LP-skivor, mycket från 60- 70-tal.

I kväll har vi tittat på Insomnia. Bra film det där. Var tyvärr inte så insatt, har söta lilla Snövit att tacka för det. Jag älskar Snövit! Det har dessutom regnat HELA dagen. Gick till preem för att köpa en glass ikväll bara för att det var så dåligt väder och det var maskjävlar överallt. Jag hatar maskar! De luktar fan värre än bajs. Jag ville spy, sen tog det skitlång tid att gå för att jag inte ville kliva på dem. Jag skötte mig dock bättre än förut. Då grät jag varenda gång det var maskar på vägen, men inga tårar idag inte.

Nu ska jag sova så jag orkar upp och cykla in till stan tidigt i morn. Måste fixa en mustasch åt Elin. Vi kommer vara så fina så på Kåren. Jag längtar! Det värsta när man längtar så här är ju bara att det inte blir lika kul som man förväntar sig att det ska bli. Det är det som är så bra när man går ut varje helg. Man har inga förväntningar så det blir alltid jättekul (eller alltid är väl kanske att ta i). Jag tror jag ska ha Chanel 505 på naglarna i morn. jag målade på det tidigare idag och jag älskar det. Jag älskar mycket idag känner jag. Det är nog för att Elin ska komma hit.



God natt!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0