Äntligen lite bekräftelse

Nyss hemkommen från Kåren och guess what.. Jag har fått en massa underbar bekräftelse! Men jag kommer dit.

Vi började i alla fall hos Cissi. Jag skulle vara nykter men i sista sekund ångrade jag mig och tog med en flaska vin som Michaela och jag delade. Vi åt en jättegod tårta och filosoferade och hade trevligt. Sen drog vi till Kåren. Har ju inga pengar alls, så jag köpte bara en cider på kåren, 25 kronor, jag får ju ändå pengar på tisdag. Det var 50- och 60-talstema där. Inte så kul egentligen, mest rockabillyaktig musik, jag är mer förtjust i 60- och 70-tal. Hur som helst, först fick jag en cigarett av snyggViktor, sen kollade Faluns lätt snyggaste kille på mig och log. Jag fick panik och bara stod där och glodde, sen vände jag mig mot Michaela knallröd i ansiktet och började skratta och svettas nervöst. Jag skämdes fan ihjäl! När vi sedan stod på dansgolvet log en annan kille som vi kollat på på facebook åt mig och sen dansade han med oss. Fick ögonkontakt flera gånger. Det märktes att han ville ha mig. Funderar på att göra honom till min pojkvän så jag slipper ta självmord med Michaela och Maria till jul.

Ååååh! Jag är glad. Fick dessutom veta idag att mina tänder mår bra och att jag inte blev underkänd på förra tentan. Det är bara en liten detalj som förstört min annars så perfekta dag. Den detaljen är dock lite småhemlig.

Nu är min popcornskål tom och glaset med iste är uppdrucket så då återstår bara sängen. Den känns riktigt lockande. Lägger upp lite bilder från kvällen i morn.

God natt.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0