Stink ass hoe

Dagen var nästan slut men källen hade bara börjat...

Schlagerkväll på kåren, kommer nog inte bli någon personlig favorit. Har hela veckan tänkt stanna hemma ikväll för jag vet att jag kommer bli irriterad på musiken men här sitter jag sminkad och i finklädern (uttalas på bred norrländska) och dricker en milkshake på glass, banan och baileysimitation. Inget har jag ätit heller, förutom några godisar. Efter promenaden igårkväll åt jag FEM(!) skivor limpa med ost på. FEM SKIVOR!! Har typ inte varit hungrig på hela dagen, och ändå har jag gått till stan, tränat mer än en timma och gått hem från gymmet. Ska ändå äta lite nudlar annars kommer det sluta illa ikväll.

Hittade en Cypress Hilllåt på nån spellista i eftermiddags och nu poppar jag Cypress hill så det dånar om det. Tycker lite synd om Mary bara, tror inte hon är så förtjust i ol' school hiphop, men det är något man bör lära sig lyssna på :)

Jag har ett stort problem dessutom. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för kläder!!! Hur svårt kan det vara och vad fan spelar det egentligen för roll? Jag har tänkt på det idag, vad fan spelar det för roll vad man har för kläder på krogen? Alla är ändå fulla och ingen bryr sig om vad folk har för kläder.. Jag ska sluta köpa nya festkläder, har ändå hur mycket som helst och det är bättre att återanvända, bättre för miljön i alla fall.. Och börsen (som plånbok så fint heter i norrland).

Nej nu ska jag rota genom garderoben och se om jag kan hitta något kul.

May the force be with you! PO!

Kommentarer
Postat av: mortina

Hurra. Äntligen har mitt tjat om allt klädköpande

tagit skruv.Kanske.

2010-03-13 @ 10:41:10
URL: http://princesslajnia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0