LinneahjärtaWikipedia

Var med om en spännande utekväll igår. Mycket snack och några överraskningar. Hade dessutom ganska roligt även fast det var schlagerkväll. Schlager blev det ikväll också. Grinade ikapp med Michaela och Maria medan Michelle och Mathilda tyckte att vi var dumma i huvudet. Det viktigaste var ändå ätt rätt låt vann, och det gjorde den (kan också tycka att Al Fakirs låt var riktigt bra). Kom dessutom två gånger. Första var när Björn Gustafsson spelade piano med långt hår och andra när Rydback sjöng (han ser ut som ett litet penntroll). Sitter nu uppe klockan halv tre på natten och lyssnar på Roger Pontare, man är ju trots allt Öviksbo..

Har börjat se Apocalypse Now idag. Hann med introt och första scenen sen blev jag trött och tog en power nap. Dumt gjort för nu är jag pigg som en lärka. Är dock svinglad över att jag inte har varit bakis idag trots att jag inte åt annat än godis och popcorn igår. Kom på en bra ide för att slippa vara bakis idag. Fixa sömntabletter och sov bort bakisdagarna! Men hörde senare att man blir så dåsig av sömntabletter dagen efter så det tarv lixom bort syftet lite grann.

Imorn blir det en sväng till gymmet. Ska bli kul för jag hann bara med en liten promenad idag. Sen ska jag göra en ny maträtt imorn med pasta, bacon, parmesan och champinjoner. Låter gott men jag får se hur nice det egentligen blir. Nu ska jag antingen se klart Apocalypse Now eller läsa på om Inka- och Mayaindianer på wikipedia. jag tror att wikipedia är min nya kärlek nu när en kompis (nämner inga namn) har stulit min tidigare.. Du vet vem du är!

Så make love, not war.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0