Klara, färdiga, gå!

Vaknade klockan 0800 i morse av att jag var jagad av zombies. Klarade mig dock till the safe zone så jag överlevde. Hursom, jag somnade om och drömde då att jag låg med en rik gubbe på en bensinstation för rika män. Sedan kom hans fru fram till mig, skitförbannad och började bråka, så jag slog till henne sen sprang jag iväg. Då började frun och dottern jaga mig. Helt plötsligt var jag i Trehörningsjö vid min morbrors stuga. Sprang omkring där och gömde mig för frun som snart visade sig vara moster Britt. Det var en väldigt skum dröm. Tror jag aldrig kommit ihåg mina drömmar på fyllan tidigare.

Hade jättetrevligt igår i alla fall. Första gången på länge som jag var riktigt lagomt full (både Maria och Michaela var dessutom också lagom, nog för att Maria typ alltid är det). Jag drack kanske två drinkar på kåren och fyra(!) glas vatten. Vuxenpoäng! Jag tror det är ett vinnande koncept det där med varannan vatten, får nog bli så i fortsättningen. Men å andra sidan har jag nog aldrig kissat så mycket en utekväll heller. Tur det finns många toaletter på kåren, det blir värre när jag åker hem till Övik och går på Harrys och Olearys. Tog ganska många bilder igår tror jag. Måste nog kolla genom kameran.

Nu ska jag gå till affären och köpa cola light och mackor sedan har jag och Mary tvättid och efter det ska jag sätta igång med tentan. Ikväll blir det chips med dipp som vanligt efter en utekväll. Synd bara att jag inte varit på gymmet sen i tisdags eller nåt, men jag tänker gå dit i morn. Märkte igår att mina överarmar är hårda som STEN! Okej, det var kanske en liten överdrift, men de har blivit hårdare och ändå tränar jag nästan aldrig biceps.

Just ja! Glömde nästan att jag pratade med en kille igår som jag har pratat med några gånger förut. Han brukar alltid vara väldigt lugn och rationell (vet inte om han är det men jag gillar ordet rationell) men igår var han verkligen skitfull! Han satt och bredde bearniese på en pizza och sa att det var så jävla äckligt, det äckligaste han gjort i sitt liv ungefär. Sen frågade han om jag rökte heroin! Hahahaa! Han sa att alla som bor på Bojsen röker heroin. Skön kille :D

Nu ska jag klä på mig och strutta iväg till Hemköp, men innan det vill jag hälsa till lilla mamma. Får snart komma hem och träffa familjen. Det känns som en evighet sen.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0