Dagens tema: Äta

Jag har verkligen ätit hela dagen. Det började med fil och frön till frukost, 30 min senare gjorde mamma omelätt med västerbottenost till lunch och det är klart jag äter när det bjuds. Sedan åkte vi till stan och köpte med oss fika hem. Jag gjorde en jättegod macka. Efter det var det chorizo med blomkålsmos till middag, åt till jag höll på att spy. Sedan bestämde jag och Tina oss för att ta en fika i stan. Jag tog två kulor glass, en melon och en bubbelgum(!). Det var en cool glass, smakade precis som tuggummi och den var dessutom knallrosa. Efter jag smällt i mig glassen åkte vi till Max för att jag ville prova den nya hamburgaren Macho Nacho. Smällde i mig nästan hela den med! Inte konstigt att jag är så mullig och go! Macho Nacho var btw ganska god. Det var Guacamole i den och nachos.

Jag och mamma åkte till BOOM idag också och där köpte jag äntligen den efterlängtade filten. Den är sååå mjuk. Tyvärr fanns den bara i gräddvit, jag ville hekst ha grå eller nåt, men jag köpte den i alla fall. Nu kommer jag aldrig någonsin behöva gå hem med en kille från krogen igen. Jag tänker istället gå hem, klä av mig och rulla in mig i filten och somna. Kommer bli jääääävligt gött och jag längtar redan! Jag luktar för övrigt max. Hela jag luktar fritös och fett. Smaskens! Det kommer inte göra något när jag ändå bara kommer gosa med min filt. Jag kan lukta fritös resten av livet, min underbara filt kommer inte att dömma mig!

Nu ska jag sova i dubbelsängen medan lillebror och hans tjej får trängas i en hård 120-säng. Det skiter jag i. Ibland får man vara lite egoistisk (sen var jag faktiskt här först). Ligger och lyssnar på Possibility av Lykke Li just nu. Hörde den på Max och jag hade glömt hur bra den är. Den är i alla fall fortfarande bra sådetså.

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0