Breath

Nu kan jag äntligen andas ut, tentan är klar och inlämnad! Jag satt med sista två frågorna ikväll och jag hade inte ens panik. Den är dock inte korrekturläst, vilket iofs var jävligt dumt för de gånger jag försökte läsa det jag skrivit var det helt åt skogen. Men det verkade inte vara några stavfel i alla fall. Änvände ett jättedumt ord också: tillstymelse. Det finnns en tillstymelse av blablabla i vissa organisationer. Jag gillar att skriva fula ord i tentor. Det har blivit några nu. Meeeeen som sagt, tentan är klar och nu skiter jag i den!

Idag skulle jag avnjuta en luch med Tina på stan, det blev istället en trevlig lunch med Alexandra. Hon är för härlig den tjejen. Har saknat henne (Tina också för den delen). Hann med en sväng på stan också, plus att jag körde bil för första gången på ganska länge. Jag är grym på att köra bil, jag överraskade rakt mig själv där.

I morgon ska jag och mamma Tina gå på stan och fika och spana. Jag hittade en jacka idag på H&M som jag ska kolla på. Jag vet, jag ska egentligen inte köpa några kläder denna månad, men jag behöver en vårjacka och den var billig. SenhittadejagenRUNDMCtröjaockså, snabbar jag mig att flika in. Den behöver jag faktiskt inte, men den var billig, pojkavdelningen på H&M dessutom.. Jag ska försöka övertala mamma att gå ut och äta imorn också. Pappa ska på vinprovning så det blir bara vi två. Efter det blir det utgång med tjejerna. LÄNGTAR! Det ska bli riktigt kul, ska dock ta det ganska lugnt. Har blivit lite väl berusad de senaste gångerna jag varit ute, och väckarklockan var onsdagen med minnesluckan. Det vill jag inte vara med om igen.

Nu ska jag kanske se lite film innan jag sluter ögonen. Pratade förresten med Björn idag. Det var kul. Hade nästan glömt hur rolig han är. Har jag tid och han hinner bli frisk innan jag åker kanske vi ska ses en sväng. Men det är ganska tveksamt för jag har hela morgondagen planerad och lördagen blir nog seg, sen utgång på det och gomiddag med mamma och pappa, sen åker jag ganska tidigt på söndag. Hmm.. ÅÅÅHH!!! Di Leva sa förresten spela i stan på Earth Hour! Blir kanske förfest på torget på lördag :)

Nej nu stänger jag Snövit och sover. Det blir en lång dag imorn.
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0