Biokväll

Fick äntligen tummen ur stjärten och gick och såg Alice in Wonderland med tjejerna (och Björn). Kan inte annat än älska Tim Burtons filmer. Musik, landskap och framförallt Johnny Depp! Min och Marias lägenhet ska vara som Underlandet, vet inte riktigt hur vi ska få till det, kanske bjuda på LSD när vi får besök eller nåt, kan bli dyrt i längden dock. Kom på idag att jag snart kommer måsta leva på smulorna från Marias mat, och vända på trosorna och återanvända dem innan jag tvättar. Känns jävligt ruttet att vara student ibland!

Innan bion idag fick jag äntligen se senaste avsnittet av familjen annorlund. Det är tragiskt nog min favoritserie (efter danska unga mödrar). Jag vill också ha 10 barn! Men efter förlossningsprogrammet jag såg igår är jag ännu mer peppad än innan att adoptera, och adoptera 10 barn lär inte bli billigt. Kom fram till att jag kommer måsta adoptera mina barn på mellandagsrean. Jag kommer få köpa de fula och äckliga barnen som ingen annan vill ha! Det passar inte mig riktigt.. Får se hur det blir med mina tio barn, det lutar åt ett eller två just nu.

Tillägnad Jennifer: dagens bio-outfit: Svarta mjukisbyxor, gammal, blå star warst-shirt från H&M, svart adidaskofta, grå intersportstrumpor, bh från triump och svarta trosor med lila rosor från gina.

PS Maria, då du är den enda som kommer läsa detta kan jag erkänna att jag passade på att fisa när du lagt dig ikväll. Jag är en bra sambo som inte fiser när du är vaken. Jag kommer få seriösa problem om ett par veckor.

PO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0