Utvilad

Hej hopp! Nu är jag äntligen utvilad. Fick ju inte så mycket sömn igår, men nu har jag sovit i närmare tio timmar.känns skönt om jag ska orka festa i kväll, vilket jag hoppas att jag ska. Min första jobbdag gick ganska bra faktiskt. Det var nån kontroll där så jag blev lite nervös ett tag men det gick ganska fint i alla fall. Svavsåren kändes inte ens av. Det enda jobbiga var att jag var rätt skittrött hela dagen.

På kvällen trodde jag att jag skulle somna på två röda, det gjorde jag inte (eller egentligen gjorde jag det). Jag åkte till Gullan och kollade film i stället. Vi såg Funny People och den var verkligen skitkul, kanske borde köpa den sen, och vi såg Batman, den som Tim Burton gjort men Danny DeVito som pingvin. Den var också cool. Jag älskar Tim Butons filmer. Jag vill leva i varenda en! När jag kom hem från Gullan somnade jag så fort så jag inte ens lade mobilen på sängbordet (som i detta fall är en pall). Sov riktigt gött, jag drömde att jag skulle bli en strippa och att jag hade världens handikapp för jag har mina strippskor. Jag drömmer så kul ibland.

Nu ska jag in till stan och köpa en vinflarra. Har lite baja päron kvar i kylskåpet sen sist också. Jag tänker ta det lite lugnare än vanligt ikväll för jag jobbar i morrneftermiddag. Jag hoppas bara att Lina, Sanna och Tina inte bangar nu. Sen hoppas jag att Elin och Maja hänger på också. Kommer bli så kul :)

Take care now, bye bye then!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0