Prästens lilla kråka...

Nej det var inte den jag tänkte på utan den om karusellen som kostar tio för de stora och fem för de små, men jag vet inte vad den heter. Tanken var i alla fall att knyta an till att jag åkt karuseller ikväll. Efter Pitchers där jag åt med Maria och Michaela stötte vi på Michelle och Robin och gick och åkte karuseller. Det var skitkul! Det jag älskar mest i världen är nog karuseller. Jag skulle vilja bo i en karusell. Åka hela tiden varje dag. Så JÄVLA KUL! Först åkte jag och Michelle virvelvinden. Det var kul, men sen fick vi med oss Maria och åkte en annan som var ännu roligare och till slut åkte jag den roligaste ensam, för alla andra var höjdrädda och skit. Men det var kul att åka själv ändå för den var så cool. Man såg hela Falun när den var högst upp.

Här är karusellerna:


Jag och Michelle åker virvelvinden.


Nu ska vi åka den andra.


KUL!


Jag är nöjd...


...Michelle tyckte inte om höjden...


...och Maria...? (HAHAHA, fan vad du är snygg!)


Det här var den sista. Det är alltså en pinne som snurrar och
sen åker man upp och ner och grejer och mitten är den där klumoen som lyser.


Tårkar min tårar från sorgen över att behöva åka ensam.


Ready for take off.


Jag överlevde!


Sista bilden på Trio med Bumba innan sommarlovet. Nu är maria snart i Kiruna!

Nu måste jag sova. Lägger upp mer bilder och skriver om resten av kvällen i morn.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0