Powernaps och sexdrömmar

Vaknade nyss efter en LÅNG powernap. Var ju chaffis igår och sen vaknade jag rätt tidigt idag. Har varit skittrött heka dagen så jag passade på att sussa lite. Jag hann drömma en hel del. För det första köpte jag trosor som var jättekonstiga sen hade jag sex med en kille från Falun. Efter det var jag på krogen och då kom Björn fram till mig och bröjade prata om sin nya tjej. Efter det skulle jag bajsa men låset på toan funkade inte och några hade en fest i huset så det kom in nån kille när jag satt och bajsade, sen fick jag för mig att jag skulle duscha på en pall så alla på festen kunde titta in genom fönstret och se mig duscha. Jag drömmer jävligt konstiga saker ibland.

Var på stan med Alexandra tidigare idag också. Köpte ett gott vin Dr. Losen, en halvtorr riesling som vanligt och en Baja Päron. Kommer bli bussen till kryssningen all over again, mohaha! Nu ska jag sätta mig framför spegeln och sminka mig lite. Hoppas verkligen klänningen blir bra ikväll. Har blivit lite tveksam på den nu när mamma sa att det var det fulaste jag någonsin köpt. Jag ska förresten försöka tjata med mig Elin också. Hon var lite pepp så det finns en chans att hon ändrar sig. Kameran följer med i kväll i alla fall så i morrn kommer massa partybilder från Öviks fenomenala uteliv. 

Ses i dimman Övik.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0