Övik nästa!

Den här dagen har inte riktigt gått som planerat. Jag skulle packa och städa var det tänkt men jag har varit så slö så jag inte kunnat göra något alls. Jag och Michaela har käkat pizza och kollat på tv. Nu har jag i alla fall lyckats packa och skrivit upp en lista på allt som behöver göras i morrn. Klockan står på 07.30, det känns inte allt för trevligt men jag kan ju sova lite på tåget om jag vill. Ska bara föra över lite filmer till Snövit innan jag lägger mig. Jag har dock lite panik för jag hittar inte min datorväska till den stora datorn och jag tvivlar på att den kommer få plats i resväskan, den är nämligen knökfull och väger nog minst tjugo kilo (borde egentligen inte yttra mig för jag suger på att gissa vikt, längd, ålder och så vidare va).

Men i morrn bär det alltså av mot den norrlänska idyllen. Längtar efter mamma, även då hon tycker att det är fjortisvarning på min blogg. Saknar Elin, Alexandra, Tina och Lina också men det känns jättetråkigt att lämna Michaela och Maria. Kommer sakna dem jättemycket.

Nej nu måste jag fixa klart allt som ska göras innan jag somnar. Kommer vara död i morgonbitti.
Ses i Eaglebay i morgonkväll.
God natt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vannen!

visste inte att du hade en blogg men nu kan jag ha lite inblick i ditt liv fran andra sidan jorden :)

hoppas allt ar bra med dig, saknar dig som faaaaaaan!!!!

halsa Elin, Alexandra, Tina och Lina fran mig..



Pusssssss

/ Hanna

2010-06-07 @ 10:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0