Övik dövik päronpung...

Jag saknar redan Falun.. Övik är inte så kul. Var på stan med mamma och lillebror Viktor idag och fikade. Försökte hitta en jacka för att ersätta den som försvann på kryssningen men det finns INGA jackor någonstans. Jag blir galen. Däremot hittade jag flera snygga skjortor, speciellt en ganska stor i jeans på H&M som jag vill ha. Men jag har inte råd just nu. Träffade Björns mamma och lillebror också (han har blivit en riktig pudding btw), det var trevligt. Jag saknar Björns mamma, hon är go.

Ikväll ska jag träffa Lina. Det känns som en evighet sen jag såg henne sist. Ska också förbi på BK och kolla upp mitt schema. I morrn ska jag träffa Alexandra och kanske Elin. Det är verkligen mina kompisar här hemma som kommer att förgylla denna sommar för mycket mer än så finns inte i Övik.

Sorry, känner mig inte så inspirerad att skriva nu så jag kilar till Lina i stället.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0