Nyvaken

God morgon!

Vaknade nyss (snoozade en hel del). Jag är riktigt aptrött. Såg Coffee and cigarettes i natt. Den var gaska seg, eller rättare sagt väääääldigt seg, men den var helt okej ändå. Bästa episoden, eller vad det kallas, var den med två killar från Wu-tang och Bill Murray och en episod med två gamla gubbar som satt i nån industrilokal och pratade om musik och grejer. Filmen var slut först klockan två så nu är jag skittrött, men jag måste upp, vill inte sova bort hela dagarna.

Det är fint väder ute, sol men tydligen inte så varmt. Jag tänker i alla fall passa på att sola lite. Börjar tappa all färg jag fick tidigare i sommar. Borde egentligen duscha för jag känner mig riktigt äcklig, men jag gör det när jag solat klart i stället. Nej nu måste jag ut i solen innan den försvinner. Ses senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0