Nästan klar :)

God morgon fortfarande! Jag klev upp klockan 08.00 i morse. Det sved vill jag lova. Har inte klivit upp så tidigt många dagar detta år men jag antar att jag måste vänja mig nu när jag ska jobba i sommar. Jag har i alla fall gjort alla saker på min to do-lista förutom en sak: packa klart! Jag måste försöka få ner min stora laptop i resväska och hur det ska gå till är ett jävla mysterium. Har dessutom en skitstor necessär jag måste få ner någonstans med, jag gruvar mig. Men taxin kommer inte förrän om lite mer än en timma så jag hinner nog. Var nyss på affären och pantade och köpte en macka till tåget. Köpte också en vitamin well och läkerol att knapra på. Fick nästan femtio kronor på panten. Dricker jag mycket läsk eller? Kastade lite saker i kartong- och metallinsamlingen också så nu är köket tomt.

Ser inte fram emot en nästan sex timmar lång resa idag. Jag har en ångestklump i magen, vet inte varför.. Brukar dock ha det när jag blivit för full nån helg vilket jag var denna helg som var. Det brukar dock gå över efter några dagar och till helgen ska jag ta det ganska lugnt. Det ska dessutom bli en ganska lugn sommar för mig över lag. Ska satsa på att komma i form och försöka undvika alkohol. Det är ändå bara massa kalorier och dessutom har vi festat ganska hårt hela året här nere så min kropp behöver nog en lite paus.

Nej nu ska jag torka skrivbordet och fönsterbrädet och sen ska jag försöka få ner allt i väskan. FY FAN vad jag gruvar mig för att få upp väskan på tåget. Den väger verkligen hur mycket som helst. Har jag tur ska nån stark man eller kvinna ombord samtidigt och kanske kan hjälpa mig. Jag kommer grina annars..

Ha en trevlig måndag så ses vi ikväll Övik!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0