Mot Sherwoodskogen

Nja inte riktigt, men mot Falun, Borlänge och Peace & Love! Nu är Ruben tvättad, han ser ut som den lilla röda rubin han egentligen är. Bagaget är fullpackat med tält, sovsäckar, tomflaskor (aka kylklampar)och restivaloutfits  Ska bara skriva ut några papper och sen duscha och efter det blir det sängen så jag orkar upp i morrn. Fan vad taggad jag är! I morrn bär det allstå av mot sommarens stora äventyr. Fixade massa skovir med Elin idag. Man kanske kan säga att hon är lite åt remixhållet medan jag är mer konservativ. Men det blev ändå en salig blandning bra musik.

Jobbade ju natten till idag (söndag) och kom hem vid fem i morse. Vet du vad som hände? En kille som jag träffat några gånger på fyllan, inget speciellt sådär, kom i driven och sa att han hade letat mitt nummer och grejer och frågade om han kunde få det. Det fick han! Skickade sms på natten men jag hade telefonen hemma så jag svarade först i morse. Han verkar trevlig i alla fall och vill bjuda mig på fika i stan. Får se om jag vågar, jag är lite feg.. Men han är ganska stilig så varför inte?

Nu ska jag sova för i morrn kommer Elin hit klockan åtta så då ska jag upp och packa ner det sista, typ smink, sen åker vi. Längtar efter att sitta i nytvättade Ruben, lyssna på våra skivor och snacka massa skit i fem timmar. Det blir ett stopp på IKEA också. Jag vill köpa ljus och grever till hösten. Inte för att jag vill mörda sommaren men jag längtar lite till hösten. Det är så mysigt då med alla löv, höstkläderna och levande ljus. OCH mörka nätter. Det går knappt att sova här för det är så ljust på nätterna. Persienner funkar inte alls. Jag hoppas också hitta påslakan som är fina. ÅÅÅÅÅH vad jag längtar!

Nu ska jag snart sova. Vill vara pigg hela dagen i morrn. Ska ju träffa Michaela på kvällen också. Jag saknar henne. Saknar Maria också för den delen. Nej jag orkar fan inte skriva mer nu..

God natt! Efter Peace & Love blir det massa bilder. Stay in tune!

Puss/Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0