Metropia (igen)

Hej! Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar i trädgården så vi kan se på film. Jag har verkligen inte gjort ett skit idag. Eller jo det har jag ju, jag var ute och gick i typ en timma och tjugo minuter. Gick till Nyänget och tillbaka. Det var en riktigt härlig promenad. Brukade jämt gå där när jag var yngre, då gick jag seriöst minst 1,5 timma om dagen PLUS att jag cyklade två mil om dagen också. Det är svårt att tro om mig nu för tiden :P haha! Jag fick i alla fall blåsor och skavsår på hälarna av promenaden och det suger för nu kommer jag inte kunna gå ut och gå förän det gått över, så bajs på den. Just ju, när jag var nästan hema var det två små tjejer som stod vid vägkanten och bjöd på rabarber med socker. Det var så gulligt så jag kunde bara inte tacka nej. Det var riktigt gott, länge sedan jag åt rabarber med socker. Innan och efter promenaden solade jag, men jag hade inte tålamod att ligga stilla länge så jag gav upp ganska fort.

Nu ska jag som sagt snart se på film med mamma och pappa. Vi ska se Metropia (igen). Den är så jävla cool, hoppas jag. Tänk om den inte är lika bra som jag inbillat mig? Hmm.. Det lär visa sig inom en snar framtid. Hoppas jag kan somna i kväll bara, jag råkade ta en liten powernap tidigare. Det var så varmt och skönt under filten så jag kunde inte hålla mig! Skulle behöva duscha också. Aja, c ya!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0