Jobb i morrn..

I morgon har jag mitt första arbetspass på BK för i sommar. Jobbar som sagt från 10.00-18.00. Det känns ju inte drygt alls. Dessutom fick jag nya skavsår idag av ett par ballerinaskor jag inte använt på flera år. Det kommer bli kung i mina arbetsskor, NOT! Jag gruvar mig fan för att jobba alltså. Nog för att man har ganska kul om man jobbar med roliga människor, men jag vet inte vilka jag jobbar med i morrn. Jag hoppas det är lugnt och att det går bra, men det är ju fredag så det kan mycket väl vara mycket folk. Önska mig lycka till, och hoppas att de åtta timmarna går snabbt som fan. Jag ska nog käka en sallad där i alla fall. De är goda.

I kväll har jag varit hos Alexandra och kollat på New Moon. Måste verkligen köpa den filmen, den är så bra. Jag blir dessutom alldeles till mig när Jacob & co springer runt med sina bara, vältränade och bruna överkroppar. MUMMA! Jag gillar indianer. De är vackra. Jag vill vara indian, typ Pocahontas eller nån. Jag vill ha en sån där jättestor indianhövdingshuvudbonad också. Vet inte vad de heter, men de där jättestora sakerna med fjädrar. Undrar om det är örnfjädrar, det ser ju lite ut som det.



Nu skulle jag verkligen behöva sova så jag orkar upp i morrn. Larmet står på 08.30 så jag hinner ladda lite innan jobbet. Jag såg förresten nyss På smällen med mamma och pappa (eller såg typ halva). Den är riktigt kul. Jag älskar Seth Rogen. Visst är väl han med i Fan Boys? Den måste jag köpa. När jag fått pengar ska jag passa på att köpa lite filmer. Ska köpa Harry Potter-boxen bland annat. Nej nu känns sängen riktigt frestande, eller inte. Jag är inte så trött för jag sov ju till 12.00 idag, men jag måste sova i alla fall så god natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0