Heldag med Elin!

Hej! Idag har jag spenderat HELA dagen med min favorit-Elin. Vi började med en lunch i hamnen, käkade cesarsallad från Waynes, sen kollade vi på massa saker till Peace & Love. Vi köpte en rosa kylbag och ett grönt tält på rusta för 99 kronor. Som hittat! Det ska bli spännande att se hur bra det håller, sen håller vi tummarna på bra väder under P&L. Sen gick vi på stan, jag hittade en jacka och en skjorta på H&M och ett par skitsnygga flipflops från adidas. Fick två par solglasögon av Elin också. Tack för dem stumpan! Vi käkade en sallad från max till middag. Dukade upp på en filt i parken i stan (inte den där alla alkisar sitter utan den vid museumet) och hade skitmysigt. Sen skulle vi åka in och äta mjukglass på Villakiosken men det blev pinsamt för det var folk där som jag inte var sugen på att träffa så vi åt glass i hamnen i stället, eller jag åt och Elin är nyttig.


Lunch i hamnen


Eagle Bay harbor


Jag gillar min gomage sådetså!


Myspys på filten


Busig i håret. Lägg märke till mina nya GIGANTISKA solbrillor, min nya skjorta och de nya örhängena!

Ikväll har jag dock varit med Lina, Sandra och Linus. Vi åkte mest runt i Linas bil och fjantade, men det var trevligt. Inte vad vi brukar göra i Falun direkt. Sen åkte jag och Lina hem till henne och åt jordgubbar och kollade på Silver Fang. Det är fan en sjuk serie. Manga är sjukt!

Nu ska jag sussa så jag orkar upp i morn. Skulle verkligen behöva börja med min uppsats (som nu är över en vecka sen). Sen kanske jag ska på stan en sväng med antingen Lina eller Alexandra. På kvällen ska jag tydligen vara chaffis åt la familia. De ska äta middag i stan för att min lillebror tar examen (och nej det känns inte bittert alls att min lillebror tar examen före mig) och jag är inte bjuden! Känner mig måttligt älskad. Men pappa sa att jag coskå skulle få följa med. Får se om jag gör det eller sitter hemma och myser för mig själv. Kanske åker ut till Elin om hon inte har massa annat för sig. Hur som helst, sova var det så god natt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mortina

Men vaa!!!! Vem har sagt att du inte får följa med och äta?

2010-06-11 @ 13:18:37
URL: http://princesslajnia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0