Hat!

Jag HATAR ungdommar. Fan vad de skräpar ner och förstör! Det var fullt med krossat glas på vägarna i stan. Jag skräpar inte ner bara för att jag är full. Jag är förfan miljöpartist, det borde fler vara! Vi äger inte jorden. Jorden äger oss. Sen skriker de "vi har tagit studenten" (visst det gjorde jag med) som om det vore det bästa som kan hända. Mmm, nu är ni arbetslösa och värdelösa. De flesta kommer ändå gå hemma och inte göra ett skit flera jävla år. GRATTIS era äckliga jävla ungdommar med fula, vita kläder. Vita kläder ser billigt ut och det är fult, i alla fall på alla jag såg ikväll. Jag ville bara säga det..

Så: fred, kärlek och förståelse! ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0