Dare

Mamma och pappa gillade inte riktigt Metropia. Mamma sa att den var deprimerande och färglös. DA, det skulle ju föreställa en förfallen framtida värld, det kan inte vara annat än deprimerande och färglöst så som vi förstör Moder Jord.

Jag åt en bit kaka ikväll. Tackade nej tidigare idag för den såg så äcklig ut (dessutom gillar jag inte fika så mycket) men jag åt som sagt en bit ikväll och den var precis lika äcklig som den såg ut. Smakade bara socker och grädde. Jag är lite dyster i kväll. Har massa skittankar uppe i skallen som vägrar försvinna, kommer säkert drömma massa dryga saker i natt som vanligt. Jag var nyss ute på en liten kvälls/nattpromenad. Jag gick ner och satte mig på kajen och kollade ut över vattnet. Önskar att jag hade tagit med mig kameran för det var ganska vackert (när man inte kollade på fabriken dvs). Sen satte jag mig uppe på Kempekullen och kollade ut över Domsjö och stan. Det är vackert ute om kvällen. Jag skulle vilja vara en uggla. Men NEJ! De verkar lite som stridsflygplan, och jag vill inte vara ett stridsflygplan. Jag har precis tittat på Andra världskriget i färg och krig är inte roligt inte. Så jävla idiotiskt att förstöra hela städer och döda massa oskyldiga. Jag blir deprimerad bara jag tänker på det.

I morrn ska jag se på film med Alexandra, hoppas jag. Skulle egentligen gjort det ikväll men hon har en förmåga att ändra sig, haha, söt-Alex jag säger då det. I övrigt har jag inga planer för morgondagen. Ska nog ta det lugnt (som vanligt!). Nu ska jag försöka sova men jag befarar att det är lättare sagt än gjort. Jag varvar i alla fall ner med låten Dare av Krister Linder som är med i slutet av Metropia. Riktigt skön låt!

God natt alla!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0