Blä..!

Jag vaknade på fel sida idag. Eller rättare sagt drömde jag massa skit som fick mig på dåligt humör. Hade ställt larmet på 10.00 men det var för tidigt så jag ändrade till 11.00 och snoozade till typ 12.00. Så går det när jag drömmer jobbiga drömmar och inte vill kliva upp. Nu ligger jag i sängen med persiennerna nerdragna, borde verkligen dra upp dem så jag blir lite piggare och gladare (nu är de uppe!). Jag funderar på att ta en promenad för det är ganska fint väder, det blåser lite dock, men i eftermiddag ska det tydligen regna så jag borde väl passa på nu. Måste dock ta en ipren innan för jag har århundradets huvudvärk.

Fredag idag alltså.. Fredag brukar betyda kåren men inte denna fredag inte. i stället blir det utgång i morgon lördag. Så funkar det i Övik. Det är ganska skönt att gå ut på fredagar dock för helgen blir mycket längre. Jag är för övrigt mycket nöjd med mina lila adidas flipflops (på tal om ingenting). De är lite för stora, men de är sjukt snygga.

Nej, nu ska jag göra något. Kanske bajsa lite, sen göra något. Hörshej!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0