Bananer och sextiotalsmusik

Kom nyss hem från ett lååångt pass på jobbet. Började 17.00 och vi blev inte färdiga med städningen förän 02.00. Jag åt en god chrispy chicken till middag. Hade glömt hur goda de är på BK. Det gick bra att jobba i alla fall. Hade trevligt med Maja och Zabina. Det var lite pinsamt dock när fem av Öviks snyggaste killar (och då menar jag verkligen eliten) och skulle köpa glass men vi hade ingen. Jag blev fan knallröd i ansiktet sen började jag fnissa och till slut svettas. Men de var trevliga. Min favorit av dem, som för övrigt en god vän till mig haft en fling med, skulle ha en bananmilkshake.

- Jag vill ha en stor banan.

Då började jag fnissa som fan för jag kunde bara tänka på om han har en stor banan och att jag skulle vilja ta del av den någon gång. Han fick sin stora banan i alla fall. För övrigt så är min favorit milkshake också banan. Sen pratade vi om blåbärsmilkshaken som fanns på mcDonalds förut, den är också god. Det är inte ofta jag blir generad kan jag tillägga, men när det kommer sådär skitsnygga killar och jag står där och ser ut som en pissmyra i min fula buger kingmudering då blir jag verkligen knallröd. Önskar att jag hade ett jobb där jag kan behålla min lilla värdighet (om jag nu har någon sån).

Hela vägen hem i bilen lyssnade jag på Downtown med Petula Clark. jag hade storsjung för mig själv och eventuella fotgängare längs vägen. Jag har nu lagt in en ny skiva i bilen, Absolute sixties. Förut har jag bara lyssnat på Bloodhound gangs Horray for boobies. Den är inte helt fel den heller men jag börjar lära mig låtarna utan till (igen). Jag minns att jag fick skivan i julklapp när jag var typ 13 eller nåt och den är fortfarande en av mina favoritskivor. Skitbra att lyssna på när man taggar till fest.

Nu ska jag läsa lite John Lennon och sen sova. God natt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHA! Banan! Fan va rolig du är :)

2010-06-23 @ 17:46:58
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0