Bakis

Idag är jag fruktansvärt bakis. Kan typ inte röra mig.. Gårdagen var himla kul i alla fall. Jag och Michaela satt här hemma och drack vin och hade mysigt, sen kom Johan förbi ett tag också. Vi åkte in till kåren ganska tidigt, det var tomt när vi kom dit men det blev snabbt mycket folk. Jag blev skitfull, var nära att få köpstopp ganska tidigt, men jag tog mig i kragen och fortsatte köpa drink efter drink, men jag drack massor av vatten också. Jaa, det är vä typ det jag minns från gårdagen.. Eller just ja! Jag pratade med Sebulbas flickvän. Jag tror att hon hatar mig, haha! Hon var väldigt otrevlig och dryg. Det kom många fula ord från den lilla munnen om jag säger så, men det var så fruktansvärt komiskt för hon pratar dalmål. Det går inte att ta någon med den dialekten på allvar. Hon verkade dessutom ha noll humor. Jag är glad att jag har humor.

Sov på regementet i natt av någon outgrundlig anledning. Kommer inte ihåg varför jag gick dit och jag ångrade det som fan i morse när jag, fortfarande lite smålullig, började gå hemåt. Jag gick barfota! Fattar inte varför för det gjorde verkligen skitont i fötterna. Jag kan knappt gå nu ens för det gör så ont. Är dessutom alldeles svart under fotsulorna. Nu gruvar jag mig för att gå till willys och hämta ut tågbiljetterna. Kanske tar cykeln lite senare. Nu är biljetten köpt i alla fall. Klockan 12.30 bär det av mot urskogen i norr. Kommer hem halv sju ungefär. Jag kommer sakna vår lägenhet här nere, och typ allt annat med för den delen.

I kväll måste jag packa det sista och städa klart, typ dammsuga och skura golv. Fy vad jobbigt det känns. Jag är inte i så bra skick att jag pallar sånt idag. Inser dessutom just nu att klockan är halv fem. Tiden går fort när man bara ligger i sängen och grisar.

Jag orkar inte skriva mer nu. Jag är slö som fasen.. Men här är lite bilder från igår.


Gårkvällens outfit.


Snygg-Micka!


Jag är en tönt.


Här börjar man se hur fulla vi var


Charmigt


Sebulba och jag


Michaela, Snyggvictor och Knullchristoffer


Baccardi Breezer och vatten!


Nu går det utför på riktigt


Jag ser lagomt skelögd ut, och ja mamma, jag rökte en cigarett.. Förlåt!


Chrillepille och jag, lite småfulla sådär

Nu väntar jag bara på att Michaela ska komma över så vi kan samanfatta gårdagen och fylla i varandras luckor.
Ha en superdag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0