Backwards (bakis)

Idag har varit en tung dag. Jag har varit så jävla bakis! Jag och Elin åkte in till stan för att käka och sen ta en promenad runt Höglandsjön, köpte en macka på subway och detta var innan klockan fyra. Den mackan hamnade inte i magen förän typ nio eller nåt. Försökte mig på några tuggor men jag höll på att spy varenda gång så jag spottade ut allt. Den var ganska god i kväll i alla fall även då den var kall. Någon promenad blev det INTE. Kunde knappt gå upprätt för jag var så slö i kroppen. I stället hyrde vi film. Det blev Änglar och demoner, The Informator och nån animerad som såg cool ut. Vi började med The Informator men den var ganska seg så vi kollade Änglar och demoner i stället. Den var bra men det var inga snygga killar i den förutom Evan McGregor. Han är cool. Nu har Elin nyss åkt hem men innan det knåpade vi ihop en Peace and Lovespelista på spotify.

Som ni förhoppningsvis fattar så var jag ut igår. Började hos Alexandra med fågeldansen och grejer, det var bara jag och Alex, sen kom Alexandro in. Vi drog på O'Learys först men Alexandra drog hem lite tidigare och då gick jag till Harrys. Träffade Lina och sen Tommy P. Hängde med Tommy på efterfest men han somnade så fort vi kom dit och jag kände INGEN. Kände mig något malplacerad vill jag lova. Men det var kul i alla fall. Gubben som bodde där gav mig en Pink Floydtröja, catching! Men han pussade mig på munnen och sa att jag var den coolaste där också så det var lite creepy, men what the heck, en Pink Floydtröja var det lätt värt. Borde jag bli hora? Gick på nåt konstigt sätt med i en ölhävartävling också, jag HATAR öl. Som tur var så var glasen inte fulla så det var inte så mycket. Mitt lag vann, jag avgjorde på slutet. Duktigt av mig. Har dock ingen aning om när vi kom hem i morse men det måste ha varit efter fem nån gång. Sov hos Tommy som hade dubbelsäng. Skönt att slippa gå hem mitt i natten för jag var fan trött.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kanske kolla en film. Sitter också och lyssnar på Willie Nelsons On the road again, skitbra. Jag gjorde förresten sås ikväll och åt ur en liten skål. Är det sjukt? Jag verkligen ÄLSKAR sås, kanske gör lite till frulle i morrn med. I morrn ska jag slappa heeela dagen. Kanske börja läsa lite till den förbaskade uppsatsen. ORKA!! Aja, här är lite bilder från igår i alla fall.

Puss!


Min nya snygga klänning


Jag och Alexandra


Alexandra, Gulino och jag


På dansgolvet


På toan


Jag och Tommy som jag kännt sedan lekis


Bakismackan från Subway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0