A little get-together with my friends

Nu är jag nyduschad, insmord och ny torkad i håret. Snart blir det middag och sen utgång, woho! Jag vet, jag skulle ta det lugnt i sommar, men jag känner mig inte hel om jag inte går ut en helg. Det känns som att det inte är helg för tusan. Var på stan med Tina och Lina idag. Tina shoppade loss som fasen medan jag, fattig som jag är, inte köpte annat än vin. Jo det gjorde jag, köpte ett par skisöta kilklackssandaler i beige från H&M, jag var tvungen att låna pengar av Tina, men de är så jävla söta, något stora dock men det har jag klarat av förut.

Nu försöker jag hitta något som passar till dem, allt jag äger är ju i Falun. Jag hade velat ha samma som jag hade förra helgen men den kan jag inte ha två helger i rad! FAN! Jag hittar nog något annat, kruxet är bara att jag inte vill ha strumpbyxor för det är peep-toe på skorna. Aja, det löser sig. Sitter och väntar på att pappa ska börja med maten, det blir fläskfilé, hoppas han gör grönpepparsås till.

Nej jag ska ta och rota genom garderoben en gång till, sen sminka mig och fixa håret. Hoppas det blir kul i kväll. Jag ska vara med Tina, Maja och kanske Elin och Lina. Det blir en lugn kväll, jag jobbar ju i morrn.

Ha så trevligt i kväll, det ska jag ha :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0