Hej kompis! Får jag köpa din sports car?

Hola chicas and locos (vet inte vad killar heter på det språket, vet inte ens vilket språk det är eller om det första var rätt heller iofs)! Jag har nyss kommit hem från vad som skulle blivit en fisketur, det blev det inte. Åt mjukglass med minimaräänger i stället. Det ser jättefint ut men man spyr typ av allt socker. Jag har i alla fall haft en trevlig kväll. Den slutatde lite tidigt för att mitt sällskap var tvungen att åka i väg och jobba, om det nu var det han gjorde, han kanske bara ville bli av med mig lite smidigt haha! What evva!?

Jobbade idag också, klockan 12.00 var jag på jobbet och fick sluta lite tidigare så jag kom hem 17.15. Skönt med en kort dag. I morrn jobbar jag 9 äckliga timmar. Ska egentligen inte klaga. Jag behöver pengarna, sen är jag ju ledig ganska mycket också. Jag hoppas det är sol måndag och tisdag för då vill jag sola. Ska träffa Elin på tisdag också, ska bli kul kul kul! Inte för att det var speciellt länge sen jag träffade henne men jag saknar henne ändå. Det är nog min bästa vän, hon vet ALLT om mig. Nog för att de flesta av mina kompisar vet allt om mig men Elin har jag känns vääääldigt länge.

Just ja, idag när jag satte mig i bilen efter jobbet var det en lapp på rutan där det stod: "Hej kompis! Får jag köpa din sports car?". Jag har ingen aning om vem som skrivit den. Har frågat alla mina kompisar i Övik och ingen vill ta på sig ansvaret. Om det är du, please let me know :) Elin blev förresten avundsjuk för att jag har ett så roligt liv och hon har ett bajsliv, det var gulligt sagt, haha. Nu ska jag vänta på att min mamma och pappas väner ska ha skjuts hem, sen ska jag sova så jag orkar upp och sola innan jobbet (om det är soligt det vill säga). Måste fan få lite färg i sommar. Känner att jag börjar bli en tan-junkie men det är ju okej så länge det gäller äkta sol och inte solarium tycker jag.Fan jag är hungrig också. Åt en miljard kalorier på jobbet idag. Min middag bestod av 8 nuggets och fyra chili cheese, nyttigt! Men nu är jag lite hungrig igen. Kanske ska äta upp mamma och pappas jordgubbar..

Ha en trevlig kväll, nu ska jag gå berserk i kylskåpet!

PUSS!

Förresten nyss när jag kissade domnade mitt ben av så jag kunde inte kliva upp från toastolen. Dagens i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Elin

Maaaw!<3 Det var ett bra referat du drog tidigare idag!;) Jag kan förresten meddela att det gör ont att sitta ner nu. Den där black/white-bikinilinjen känns av, "så att säga". Eller ska jag säga kräftröd/white... Nya tag på tisdag ;)

2010-07-11 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0