Uttråkad

Vad fan gör man en fredagkväll när ingen vill gå ut? Jag är så jävla uttråkad, har inte spenderat en kväll ensam denna vecka och nu när jag väl är ensam är jag så förbaskat rastlös att jag inte orkar göra ett skit. Jag funderar dock på att åka ut till Linas stuga och umgås. Eller så smaskar jag på mitt vin, ensam. Tufft val.. Det är såna här kvällar man ska vara i Falun för där händer allt på fredagar. Jag saknar Maria och Michaela. Pratade dock med Maria för någon dag sedan, kollade läget och uppdaterade varandra om vad som hänt i sommar. Här händer inget och allt. Det ska ändå bli skönt att åka tillbaka till vardagen i Falun.

Jag såg en skitbra film igår, Broken Flowers med Bill Murray. Han kan vara den coolaste mannen på jorden. I den filmen hade han på sig Fred Perrydressar hela tiden, "coolt" som pappa skulle sagt. Jag har lust att köpa en adidasdress i höst, men jag vill ha en jacka från dam och byxor från herr för de ser mycket skönare ut, men det finns typ inte i samma färger. Jag ska kika runt i alla fall. Hittade några sneakers idag som jag vill ha också, de jag vill ha mest fanns dock inte i min storlek. Jag hittade i alla fall ett par i guld på adidas hemsida (de är dock mer guld än de som är på bilden) som jag vill ha. Får se vad det blir, kommer ändå inte köpa dem förän till hösten.



Nu ska jag försöka hitta ut till Linas stuga i Ström, önska mig lycka till.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0