Miike Snow!

Hej! Tänkte att jag skulle hinna med en snabb uppdatering innan jag sover. Igår vare jag i princip nykter, hade dock trevligt i alla fall. Jag såg Robyn och Kent. Robyn var bäst, riktigt cool dam det där, och bra musik har hon. I dag har det varit kokhett, jag har sett Nationalteatern, The Hives, Familjen och Miike Snow. Miike snow var dagen bästa, den bästa jag sett på festivalen hittills. Gillade nationalteatern också. Coolt att se samma band som mamma och pappa såg när de var unga. Sen var Familjen också väldigt bra. Måste nästan börja lyssna lite mer på dem tror jag. Jag skulle vilja vara ihop med en från det gänget. Det måste ju vara bra människor eftersom de gör så bra musik.

jag tog bussen hem själv i natt. Orkar fan inte sova i tält. Det är äckligt! Förresten kom Michaela in till området i kväll och hon åkte med mig hem. När hon skulle skjuttsa mig på cykeln ramlade hon pch slog av en halv tand. Det var så satans komiskt. Jag tycker självklart synd om henne, men det var bara så oväntat.

Nej jag orkar verkligen inte skriva mer nu. Ska upp tidigt i morrn och se bland andra Roky Ericson och Johnossi. Nu ska jag sussa i min sköna sköna säng som inte är ett pyttelitet tält. Stackars Elin som är kvar där. Har jag förresten berättat att jag tappat min bilnyckel? Kommer måste vänta på en extranyckel som lillebror skickat ner med posten. SÄNGEN VAR DET!

Puss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0