mensjävel

Självklart får jag mens idag. Dagen innan jag ska ut och ha kul (plus att jag har tänkt göra en annan trevlig sak som inte heller går nu). FAN vad jag ogillar mens.. Så jävla drygt, aja nitlotten till oss tjejer once again. Jag funderar starkt på att ta en promenad idag, det är kallt ute men sol. Känns nästan lite som att det är höst. Jag gillar hösten, det finns inget mysigare än att köpa höstkläder och vara ute och gå på en lövtäckt gata med en kille och halsduk och byxor och jacka. Jag har i och för sig ingen kille, men han kan lätt ersättas med lite go musik. I och för sig är det inte heller så kallt att man kan ha jacka och halsduk idag. Jag får se om jag ids ta en promenad. Ta en dusch ska jag i alla fall göra.

I kväll blir det jobb igen och i morrn ska jag och Elin gå på stan och ha en riktig heldag. Det jag längtar mest till är nästan när vi ska ut och äta. Hahaha, just ja.. I natt när jag kom hem från jobbet och inte kunde somna var jag nog lite blödig. Då tänkte jag att Elin är min bästa vän, sen tänkte jag på massa saker som jag gillar med henne och hur mycket hon betyder för mig. Jag fick tårar i ögonen! Var på väg att skicka ett sms till henne, som tur var gjorde jag inte det, hade varit lite cheesy.

Fan min mage kommer säkert vara uppsväld av mens i morrn, jag kommer se ännu fetare ut än vad jag är!!! APA! Skit samma, jag ska ju ändå inte ragga..

Hmmm, det enda jag egentligen ville säga var att jag har mens. Det suger. Nu ska jag äta upp min nektarin och ta en promenad eller nåt. Ha en bra dag allesammans. Jag vill åka på IKEA nån dag, någon som är på? Who am I kidding? Det är ingen som läser min blogg.. Haha! Jo det är det faktiskt.. Jag är dryg nu. Jag har mensvärk.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är min beeestaste beste vän med :) Jag tror jag är tjääiiir i däjjj

2010-07-23 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0