LÖN!

Yes, nu har nog pengarna seglat in på kontot och jag behöver inte längre leva som en kyrkråtta. På lördag ska jag sätta sprätt på lite pengar har jag tänkt. Ska köpe ett kopparfärgat nagellack som jag ska ha på kvällen. Kommer också vara skitsnyggt i höst. Jag hoppas bara jag hittar en färg som är perfekt. Sen kommer det gå pengar på kvällen med, men varför ha pengar om man inte kan njuta av dem?

Igår var jag hemma hela dagen. Har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv, jo det har jag, men jag hade väldigt tråkigt faktiskt. På kvällen åkte jag dock till en vän och såg på film. Det blev ganska sent för vi såg två filmer, Garden State och Blueberry. Garden state var skitbra, Blueberry fattade jag inget av.. Jag var nog för trött, sen var den väldigt speciell. Måste nog se om den nån gång framöver. Somnade i alla fall mitt i den senare filmen och vaknade typ fyra. Jag slapp dock köra hem så vi såg lite Spin City sen sov jag någon timme till mein freunde var tvungen att åka till jobbet. Det var i alla fall en väldigt trevlig natt. Idag har jag nästan bara sovit, vaknade två timmar innan jobbet och hann göra mat och äta innan det var dags att åka. Det gick bra att jobba och när jag skulle gå ut i natt stod det en rävjävel utanför jobbet. Jag höll på att DÖ! Den var skitnära och kom närmre. Jag smög som en ninja till dörren och knappade in koden fort som fan. Sen skrek jag och sprang in helt panikslagen. Jag har blivit så jävla feg, jag fattar det inte! Måste fan ta mig i kragen nu.

Nu ska jag försöka sova. Är inte jättetrött men det är väl lika bra att sussa så man orkar upp i morrn.
God natt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0