Doppad!

You heard me. Igår tog jag årets första och kanske enda dopp. Jag och Elin låg på hennes brygga och solade på eftermiddagen och efter vi ätit tog vi en liten promenad ut till en brygga i skogen där jag helt plötsligt fick för mig att hoppa i vattnet. Det tog ett tag att doppa mig på riktigt men till slut simmade jag runt som en fisk i vattnet. Fast fräschare än en fisk för fiskar är fan äckliga. När vi solade på bryggan blåste ena dynan ner i vattnet och jag skulle försöka mig i och hämta den men det var fullt med spigg där nere och när jag väl skrämt bort dem kom en liten äcklig gädda. Då gick jag INTE i kan jag lova.

Som fisken i vattnet, som fisken i vattnet...

 

Så här fint är det där Elin bor


Idag skulle jag och Elin sola men det fanns ingen sol så vi åkte in till stan och skulle gå på Andy Warhol-utställningen på museumet men vi gick på stan i stället. Jag köpte en vit lång kofta på H&M. Den är skön, har den ovanpå min långklänning just nu. Ett riktigt kap, hittade dock inget koppasfärgat nagellack som är precis som det jag fått för mig att hitta. Jag hoppas att det kommer i höst men bara för att jag fått för mig att jag vill ha något så kommer det säkert vara jätteute.

 

Jag är lite hungrig just nu. Funderar på att äta något men jag vet inte vad.. Dagens i-landsproblem. Jobbar dessutom från 11-19 i morrn. Ingen rolig dag, men jag är i desperat behov av pengar, så är du en rik oljemiljardär som vill ha en till fru så finns jag tillgänglig 24/7. En macka på det här så.

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0