Bättre sent än aldrig..

Efter en förhållningsvis inläggslös period är jag nu tillbaka. Har en del saker att förtälja ska jag tala om för er. För det första så var peace & love skitkul. Vi bodde mest hemma i Falun och levde lyx medan resterande festivaldeltagare sov i trånga, varma och äckliga tält, kissade/bajsade på baja major och duschade var vet jag. Jag och Elin köpte också massa glasflaskor som vi inte fick ta med oss till området så vi drack i princip bara hemma i Falun, var väldigt skötsamma (förutom tisdag och onsdag då vi gick all in). Jag var fast besluten om att vi skulle festa hårt hela veckan så på tisdagen övertalade jag Elin att satsa hårt. Det gick bra tisdag och onsdag. På torsdagen började vi känna av ålderns nackdelar. Vi pallade inte resten av veckan, vilket är lite snopet att erkänna. Vi hade kul ändå. Såg MÅNGA bra band, missade dock en del riktiga godingar också tyvärr.

Igår när vi tog Ruben hem till Övik igen var vi fortfarande helt slut. DETTA trots att vi tog det lugnt hela veckan och sov gott i sängar de flesta nätterna. Vi avslutade vår lilla McDonald'sturne i Sundsvall med varsin milkshake. Vi har varit på donken i Hudiksvall, Gävle, Falun, Borlänge två gånger och till sist S-vall. Jag vill passa på att officiellt tacka Elin för en alldeles förträfflig vecka. Tack Elin! På söndagen när vi var i Falun grillade vi med Michaela och Jennifer. Det var jättemysigt. Jag och Elin gjorde typ en cesarsallad (som vanligt) och lite halloumiost, smarrigt värre. Efter maten cyklade vi in till stan och såg Eclipse (alltså Twilight nummer tre). Den var GRYM! Jag verkligen älskar Twilight och speciellt Edward. Han är nog min drömman. På tal om män:

Jag var på en liten lunchdate idag. Woho, det hade ni inte trott va? Det var med killen som frågade efter mitt nummer i driven på jobbet. Hade en jättetrevlig dag med honom. Vi åt först indisk mat i stan, han bjöd som en riktig gentleman, sen tog vi en glass i hamnen och tog det lugnt ett tag till jag var tvungen att åka hem. Skulle egentligen ha jobbat tre timmar idag men jag slapp så jag och min lilla flirt hyrde en film och såg den i stället. Efter filmen hade vi lite sexy-time, eller som mamma och pappa kanske skulle kalla det "puss & love". Det var nice som fan. Nu är jag lite nasty här som lägger ut detaljer så jag nöjer mig med att säga att mina förväntningar jag byggt upp helt klart infriades. Vi kanske ska ses en sväng i helgen med.

Jag upptäckte en sak jag verkligen tycker är sexigt och det är killar som spenderar pengar. Jag vet att jag låter jävligt töntig, men vi var in i en fiskebutik och han skulle köpa ett fiskespö, jag är inte ett dugg intresserad av sånt MEN det var sexigt bara för att han skulle köpa en dyr sak. Sen är det sexigt med tattueringar på mörka människor!

I morrn ska jag träffa Tina och på kvällen ska jag vara med Lina, tror vi ska se Salem al Fakir i stan, får se hur det blir. Mamma och pappa kommer hem från sin lilla puss & love-turne och vi skulle tydligen grilla. Få se om det blir för sent att kolla på Salem. Nu ska jag sova. Är ledig två dagar i rad nu så jag hoppas på sol. Jag måste verkligen bättra på brännan. Jag lägger upp bilder från P&L i morrn. Har inte ens hunnit lägga upp dem på facebook ännu. Jag har haft fullt upp idag.

God natt allesammans!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0