Välgörenhet

Jag har kommit på vad jag skulle vilja skänka pengar till! Jag skulle vilja ge pengar till någon organisation som delar ut gratis kondomer i extremt HIV-drabbade länder. Bra idé va? HIV och AIDS är ju mina favoritsjukdommar (att skämta om alltså) men det vore kanske på sin plats att jag försöker förhindra spridningen av dem. Jag tycker ju trots allt att de är två fruktansvärda sjukdommar och det är sorgligt hur många som dör av AIDS varje år, över två miljoner! Det vore ju en bra grej om man kunde förhindra att det sprida via samlag, jag menar man måste ju börja någon stans. Sen att det sprids via sjukvård och knarksprutor och vid amning och så vidare förhindras ju inte med hjälp av kondomer. Men jag gillar kondomer så jag vill skänka kondomer, så det så.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0