Uttråkad..

Good afternoon ladies and gents! Jag kan tydligen inte plugga på tisdagar heller. Jag har knåpat ihop 4,5 rader vilket betyder att jag har cirka fyramiljarder rader kvar. Jag sitter och försöker lista ut the themes i mina två romaner. Det är inte helt lätt.. Men bara jag kommer på vad jag ska skriva så går det ganska fort.

Idag har jag kontaktat min far och bett honom fixa juldags-biljett på Harrys åt mig så nu är ett litet problem ur världen, nu har jag bara de stora och tidskrävande problemen kvar. Jag LÄNGTAR verkligen till på lördag. Ska bli så jäkla skönt att komma hem ett tag. Jag har ju inte varit hemma sen i somras, det är nog det längsta jag varit från min familj och mina Öviks-vänner i hela mitt liv.

Jag har precis kommit på att jag älskar Isabel Adrian från Svenska Hollywoodfruar. Hon är så snygg och underbar! Maria tycker inte att hon är snygg och jag kan tänka mig att mamma hatar hennes läppar men jag tycker att hon ser skitbra ut. Sen är hon tillsammans med Steve Angello och han är också skitsnygg.


Snyggt par!

Nu sitter jag och lyssnar på Moby, en remix av Steve Angello. Den är riktigt skön. Jag längtar lite till jag blir hungrig och måste käka middag. Idag blir det kesolasagne med spenat som jag gjorde förra veckan. Verkligen supergott. Jag ska dessutom äta fetaost till som vanligt. Jag borde verkligen skära ner på min fetaostkonsumtion. Äter så mycket fetaost att jag snart kommer bli vit och smaka gott! Då kanske jag kommer kallas Fetaosten Karlsson och det vill jag verkligen inte. Som ni kanske märker är jag rätt uttråkad och dryg just nu. Förlåt!

Jag har packat min resväska idag också. Dock blev det bara några klänningar som jag kan ha när jag går ut. Jag och sambon ska tvätta senare i veckan så jag får lite rena kläder med mig hem. Jag gillar att tvätta, lite konstigt kanske, men det är så underbart sen när alla kläder luktar gott. Men det är nog bara för att jag luktar illa jämt annars.

Nu ska jag försöka skriva lite mer på min uppsats så jag kan gå och lägga mig med gott samvete ikväll. Jag hittade förresten en bild på facebook från utsparken som jag inte har något minne av att jag varit med på. Jag ser lite pilimarisk och full ut?



Puss!

Kommentarer
Postat av: mortina

Rätt av dig. Jag tycker att Isabel är den värsta

av värsta.

2010-12-15 @ 15:17:28
URL: http://princesslajnia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0